Luận Văn Thạc Sĩ Ứng Dụng Các Hoạt Động Giao Tiếp Để Phát Triển Kỹ Năng Nói Cho Học Sinh Lớp 10 Trường THPT Sơn Tây

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 16, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-16_11-34-7.png
    Ứng Dụng Các Hoạt Động Giao Tiếp Để Phát Triển Kỹ Năng Nói Cho Học Sinh Lớp 10 Trường THPT Sơn Tây-Hà Nội
    The introduction of the new textbook “English 10” into teaching at Son Tay High School in 2006 has marked real renovation in language teaching and learning from the traditional approach-grammar translation method, which only concentrates on the ability of using grammar rules precisely, to communicative approach, which focuses on communication ability. Nonetheless, the teachers of English at Son Tay High School find it difficult to teach speaking successfully because of the class size, the students’ language level, and additionally, students are not acquainted with CLT. Moreover, the majority of the teachers were trained under the strong influence of the Grammar-Translation method, which impedes them from teaching speaking successfully even the new textbook follows the communicative approach.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: GS. TS. Hoàng Văn Vân
    • Tác giả: Lê Phương Lan
    • Số trang: 51
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006072
    https://nitro.download/view/217983531190237
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page