Luận Văn Thạc Sĩ Vai Trò Của Chiến Lược Tự Phản Hồi Của Giáo Viên Đối Với Kết Quả Thi Viết Của Học Sinh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 12, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-12_10-15-26.png
    Vai Trò Của Chiến Lược Tự Phản Hồi Của Giáo Viên Đối Với Kết Quả Thi Viết Của Học Sinh Tại Một Trung Tâm Anh Ngữ Tại Hà Nội
    The concept of teachers’ self-reflection refers to the extent to which teachers contemplate and reflect on their teaching experience in the classroom in order to improve their teaching skills. This study seeks to explore the effect of teacher’s selfreflection on the learners’ writing achievement at a language center. The main objectives were to (1) examine whether teacher’s self-reflection have any effect on the students’ writing achievement and (2) to what extent this innovative teaching strategy have had an impact on students’ writing skills. In order to reach these objectives, the action research was conducted on 15 EFL learners at Wider World language Center.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Tô Thị Thu Hương
    • Tác giả: Lê Thị Nhàn
    • Số trang: 88
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1058887
    https://nitro.download/view/02187F22D6C7AAA
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page