Luận Văn Thạc Sĩ Vai Trò Của Tiếng Mẹ Đẻ Trong Việc Giảng Dạy Tiếng Anh Cho Sinh Viên Năm Thứ Nhất

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 12, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-12_10-16-26.png
    Vai Trò Của Tiếng Mẹ Đẻ Trong Việc Giảng Dạy Tiếng Anh Cho Sinh Viên Năm Thứ Nhất Trường Đại Học Sư Phạm Thái Nguyên
    In the history of language teaching, while many methods have been created in order to help learners study a second language (L2). People have started questioning whether using mother tongue in English classes is useful or not. The attitude towards this problem has changed dramatically over centuries and has been the subject of much debate and controversy. It is known that there must be different teaching and learning methods for different learners of different levels. The way the teachers use to teach the beginners cannot be the same with the teaching method for the advanced learners. However, many teachers and curriculum designers think that creating communicative environment for learners is the best choice. It is true that in most language classes, the teachers always create opportunities to help the students practice and get familiar with the target language as much as possible.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Dương Thi Nụ
    • Tác giả: Đỗ Thị Ngọc Phương
    • Số trang: 57
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006475
    https://nitro.download/view/DFD6C6D4F2AD17B
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page