Luận Văn Thạc Sĩ Vận Dụng Hồ Sơ Bài Tập Vào Việc Giảng Dạy Kỹ Năng Đọc Cho Sinh Viên Năm Thứ Hai

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 13, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-13_12-15-20.png
    Vận Dụng Hồ Sơ Bài Tập Vào Việc Giảng Dạy Kỹ Năng Đọc Cho Sinh Viên Năm Thứ Hai Không Chuyên Tiếng Anh Tại Trường Đại Học Kinh Tế - Đại Học Quốc Gia Hà Nội
    Not only recently, teachers and learners in higher education have complained about serious shortcomings of traditional learning and testing, in which learning is only conceived as the accumulation of stimulus-response association. Moreover, most testing systems used in Vietnamese universities consist of only written tests, and mainly focus on checking students‟ memorization of rules or concrete items of knowledge rather than assessing their effort, real understanding or ability to apply knowledge in real situations. Meanwhile, the modern society and the labour market are requiring graduates to have higher-order cognitive skills such as problem solving, critical thinking, analyzing data, and being able to present facts and opinions orally or in written form (Dochy, 2001; as cited in Birgin & Baki, 2007). Those are practical skills that help employees fulfill their increasingly demanding jobs in a competitive environment. In short, there seems to be a gap between what the society requires and what the educational system offers.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Đinh Hải Yến
    • Tác giả: Nguyễn Quỳnh Hoa
    • Số trang: 88
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005801
    https://nitro.download/view/8247EFC9BBF7888
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page