Luận Văn Thạc Sĩ Vận Dụng Thủ Thuật Xây Dựng Nhận Thức Ý Nghĩa Trong Việc Dạy Ngữ Pháp

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 31, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-31_23-35-10.png
    Vận Dụng Thủ Thuật Xây Dựng Nhận Thức Ý Nghĩa Trong Việc Dạy Ngữ Pháp Cho Một Lớp Sinh Viên Năm Thứ Hai Không Chuyên Ở Trường Đại Học Sư Phạm Hà Nội - Điển Cứu
    According to Ellis (2006: 101), grammar has held and continues to hold a central place in language teaching. Indeed, grammar has played an important part in language education, explaining why grammar still has occupied a considerable space in current language course-book materials. Moreover, the question of how grammar should be approached has been in the arena for discussion for a century, proving that teaching grammar is a matter of great concern by second language theorists. In practice, a great amount of time in language teaching syllabuses has also been spent on grammar; and to many teachers teaching a language mainly involves dealing with its grammar.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Phùng Hà Thanh
    • Tác giả: Tạ Thanh Bình
    • Số trang: 59
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1011151
    https://nitro.download/view/5CB582C6D1A477C
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page