Luận Văn Thạc Sĩ Việc Áp Dụng Kỹ Thuật Mô Phỏng Trong Việc Cải Thiện Kỹ Năng Nói Tiếng Anh Cho Sinh Viên Năm Nhất

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 31, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-31_11-21-5.png
    Việc Áp Dụng Kỹ Thuật Mô Phỏng Trong Việc Cải Thiện Kỹ Năng Nói Tiếng Anh Cho Sinh Viên Năm Nhất Của Khoa Ngoại Ngữ Trường Đại Học Công Nghiệp Thành Phố Hồ Chí Minh
    There is no doubt about the significance of English in today‟s world when the communicative abilities become important. And one of the challenges is that how to help student be able to apply their classroom knowledge in real-life situations to the most extent. Simulation is considered as one of the potential activities to wed theory into practice and improve students‟ speaking skills. The attempt was to know whether students were engaged in simulation and their responses to this activity. To serve these purposes, a quantitative research together with a specific group of 59 first-year students was chosen. At the same time, two phases of questionnaires, before introducing simulation and after its implementation were proceeded. For the achievements of these purposes, besides 59 freshmen from DHAV9A, DHAV9B, more methodologies including questionnaires and the interviews were also employed to help the researcher examine and provide more details to the findings as statistics and reliable materials for the analyzing phase.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Phạm Hữu Đức
    • Tác giả: Lê Kim Pha
    • Số trang: 93
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1057295&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/AEC6FEFA0630771
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page