Luận Văn Thạc Sĩ Việc Sử Dụng Các Thủ Thuật Gợi Mở Của Giáo Viên Để Dạy Kĩ Năng Nói Cho Sinh Viên Năm Thứ Nhất

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 14, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-14_10-57-34.png
    Việc Sử Dụng Các Thủ Thuật Gợi Mở Của Giáo Viên Để Dạy Kĩ Năng Nói Cho Sinh Viên Năm Thứ Nhất Trường Đại Học Công Nghệ, Đại Học Quốc Gia Hà Nội
    According to an article posted on www.vietbao.vn on 9 December 2009, a large number of Vietnamese fresh graduates are complained about their limited English proficiency at workplace settings, especially their weaknesses in English communication despite their acceptable ability in their own specializations. This problem may stem from some deficiency in English teaching and learning at university and lower academic levels. Therefore, it is about time to take a closer look at the current use of teaching methods which are designed to develop students‟ speaking competence. For the last few years, communicative language teaching (CLT) has remarkably emerged as an innovative teaching approach to the teaching of second and foreign languages throughout the world. According to Nunan (1991), CLT features interaction as both the means and the ultimate goal of learning a language.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Nguyễn Minh Tuấn
    • Tác giả: Chu Thị Huyền Mi
    • Số trang: 59
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006274
    https://nitro.download/view/06FD47E8B272E3E
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page