Luận Văn Thạc Sĩ Việc Sử Dụng Câu Hỏi Bởi Các Giáo Viên Bản Ngữ Và Giáo Viên Dạy Tiếng Anh Như Một Ngoại Ngữ

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 26, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-26_21-49-9.png
    Việc Sử Dụng Câu Hỏi Bởi Các Giáo Viên Bản Ngữ Và Giáo Viên Dạy Tiếng Anh Như Một Ngoại Ngữ - Một Nghiên Cứu So Sánh Về Chức Năng
    A number of young Vietnamese students take extra English lessons at cram schools where classes are taught in English by native speakers of English; however, not much has been studied in such settings in previous literature. The research in this minor thesis was carried out to compare and contrast types of question functions which four teachers used to teach two classes of EFL students in a private language school during lessons. The variables include the language backgrounds of the teachers, i.e., NS teachers and NNS teachers, and the proficiency levels of the students, i.e., high- and low-proficiency (level D and level B). By recording twenty audio lessons, observing two classes and interviewing NS and NNS teachers, eight types of question functions used by teachers were analyzed and compared in terms of the teacher‟s language background and the students‟ proficiency levels.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Trần Hoài Phương
    • Tác giả: Khuất Mai An
    • Số trang: 62
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2015
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1062338&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/B06A6662FD83AAE
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page