Luận Văn Thạc Sĩ Việc Sử Dụng Ngôn Ngữ Của Giáo Viên Tại Trường THPT Lý Tử Tấn, Hà Nội

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 14, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-14_11-42-42.png
    Việc Sử Dụng Ngôn Ngữ Của Giáo Viên Tại Trường THPT Lý Tử Tấn, Hà Nội Và Những Gợi Ý Để Đạt Được Sự Tương Tác Hiệu Quả Trong Lớp Học
    Language teaching is a complex process involving many interrelated factors. Larsen- Freeman (2000) points out: language teaching can be summarized into three fields: language learner/learning (How to learn); language/culture (What to Learn); teacher/teaching (How to teach). Since the 1960s, the research on classroom discourse has grown rapidly. Before that, teaching methodology has been explored and an effective teaching method is tried to be found. Since teaching methods don‟t play a decisive role in language classrooms (Long, 1981a), the focus has shifted from teaching methods to teacher talk in classroom process. Just as Ellis (1985:143) points out: “Classroom process research, as Gaies calls the study of communication in the classroom, has taken a different form. The earliest was interaction analysis … An alternative approach focused only on the language used by the teacher when addressing second language learners. It sought to tabulate the adjustments which occur in teacher talk. ”
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Nguyễn Thị Bích Ngọc
    • Tác giả: Lê Thanh Hoa
    • Số trang: 62
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006217
    https://nitro.download/view/9D9393212CA3665
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page