Luận Văn Thạc Sĩ Việc Thực Hiện Phương Pháp Giảng Dạy Ngoại Ngữ Dựa Vào Các Nhiệm Vụ Được Giao

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 19, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-19_9-38-44.png
    Việc Thực Hiện Phương Pháp Giảng Dạy Ngoại Ngữ Dựa Vào Các Nhiệm Vụ Được Giao - Một Điển Cứu Ở Trường Trung Học Phổ Thông
    With the advent of the Communicative Language Teaching (CLT) approach in the early 1980s and much emphasis on learners‟ communicative abilities over the last two decades, the term Task-Based Language Teaching came into prevalent use in the field of second language acquisition in terms of developing process-oriented syllabi and designing communicative tasks to promote learners‟ actual language use. In many Asian countries, educational policies and national curricula devised for English Language Teaching (ELT) in the past ten years have adopted communicative and task-based language teaching. National curricula and ministry of education policies in countries including China (Hu, 2005; Zhang, 2007), Taiwan (Sung, 2005), and Hong Kong (Carless, 2007) specify that task-based approaches to teaching English should be used at all levels of the curricula.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Lê Văn Canh
    • Tác giả: Nguyễn Thị Kăn
    • Số trang: 56
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006029
    https://nitro.download/view/B56E4EE0DD9A878
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page